Post by lodinockmardist on Feb 20, 2022 17:42:06 GMT -9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman vs Zombies ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman vs Zombies IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Stickman vs Zombies 2022 version ▞▞▞
Melko hauska peli... toivon, että voisit vaihtaa aseesi nyrkkiisi käyttämättä ammuksiasi. Taitaa vain olla nopeampi
Se on mukava peli, mutta se alkaa jäätyä korkeammalla tasolla, jossa zombeja on enemmän. Pidän kuitenkin todella paljon tämän pelin pelaamisesta. Olisin antanut 5 tähteä, jos peli ei olisi jäätynyt.
Stickman vs Zombies: 火柴人僵屍射手 動作 mfc
Minä rakastan tätä peliä!!!!
Olen pahoillani, että kaipasin sinua
On hyvä?
Sinun latauksesi
Sen siisti peli Se on niin hauskaa
Stickman vs Zombies: 火柴人僵屍射手 動作 mfc
Se ei anna ladata peliä, pls korjata tämä virhe, koska tämä peli on niin kaunis, että en malta odottaa pääseväni pelaamaan sitä. Ole hyvä 😭
Tämä peli on niin siisti! Mutta minulla on valitus. Mikä on kaikkien noiden jalokivien tarkoitus, jos et voi niiden avulla herättää itseäsi kuollessa edes yhtä henkiin.
tila
Se ei ole niin mukavaa
Poissaolojen jälkeen tulee tylsää
Se vain potkaisee minut selvittämään asiaa, puhelimeni ohjelmisto on vision 10:ssä, joten korjaa pelisi
Syy miksi annoin tälle pelille 🎮 4 tähteä 🌟 johtuu siitä, että joitain zombeja on vaikea tappaa, joten jos voit, tee zombien tappamisesta vaikeampaa ☠💀☠💀☠💀☠💀
Yyyyy
Se on hyvä peli, mutta liikaa mainoksia ilmestyy pelin aikana
jäätyi minuun useita kertoja, hyppy ei myöskään vastannut minulle.
Se on kaikkien aikojen paras peli, mutta tee siitä hieman helppoa, mutta se on yksi Frankin suosikkipeleistäni
peli näyttää aika hauskalta toistaiseksi helppo pelata aseiden vaihto voi olla hankalaa
Animet Pukuhuone naisille ja 30-vuotiaille ja olen varma, että olemme varmistamassa, että voit tehdä siitä hieman myöhässä
Tämä on niin huono
Paras peli
se on hyvä peli, mutta siinä on paljon mainoksia
Ok, mutta sinun on katsottava video, jotta voit palata edistymiseen. Muuten ihan hauskaa
Tämä peli on tuhlausta joka kerta kun kuolin, palasin takaisin kun aloitin ja pomo on heikko ja zombeja syntyi paljon, pidä se hyvänä ja annan tälle 5 tähden arvosanan, mutta 1 päivän jälkeen huh.
Erittäin nautittavaa ja koukuttavaa. Minulla on yksi suositus. Mitä tulee päivittäisiin haasteisiin, haluaisin mielelläni nähdä videon siitä, kuinka voittaja onnistui saamaan korkeimmat pisteet.
Annoin tälle 4 tähteä, koska kun olen ostoskeskuksen luvussa, siinä luki "29 zombie", mutta kun tapoin 25 zombia, se päätti tason. Mutta silti hauska peli ja mahtava, pidän siitä😁
Miksi peli ei toimi.. 4 kyllä vanha lapseni itkee 😢. Korjaa plz
hyväpeli
Se ei edes toimi
rakasti sitä
Pääsin luvun 6, mutta ongelmana on, että jotkut zombeista voivat mennä yläseinän läpi, enkä sitten voi tappaa niitä, joten korjaa virhekehittäjä ja siksi annoin pelille 1 tähden
hauskaa voisi tehdä useammalla tasolla
kaunis tong peli?
My Story - Mansion Makeover Hlavolamy sge
Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa, ja pidän todella siitä, että päivittäiset tavarat voivat muuttaa niiden ulkonäköä
luokitusta pitäisi muuttaa
liikaa mainoksia
Tämä on mahtava peli pelattava, siinä on niin paljon tasoja suoritettavana, pelattavuus on uskomaton!, ja tämä peli on sujuvaa 😀👍
Toivon, että voisin olla sellainen
Yritän ladata sen, mutta se ei lataa tätä peliä on huijaus, tämä peli on tyhmä
V. hyvä peli
Tämä peli ei toimi puhelimessani
Stickman vs Zombies Ação iljy
Nn
Hyvä peli, ole vain vähän onistisempi
Tämä peli on hämmästyttävä vain yksi asia, jos lyöt satunnaisesti, etkä zombissa, kuulet tikkumiehen lyövän äänen, joten jos lyöt satunnaisesti, lisää WHOOF! tyyppinen äänitehoste
En ole pelannut peliä, mutta en voi ladata sitä, joten annan sille 1 tähden
Tämä peli on kauhea, tuhlasin 128 Mt tyhmiin idiooteihin, jos kuvailen tätä peliä omalla kielelläni, se on oti baje Vihaan peliä niin paljon, että vihalleni ei ole sanoja, olisin antanut sille _500 000' tähteä🤬🤬 🤬🤬🤬🤬😡😡😡🤮🤮🤥🤥🤥😤😴😴😴🌋🌋🌋🌋☄☄☄☄⬆️☣☣☣☣☣☣☣☣☣⛔⛔⛔⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ jäte