Post by lodinockmardist on Feb 20, 2022 17:54:03 GMT -9
------------------------------------------
▶▶▶▶ aquapark.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ aquapark.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange ressurser ▞▞▞
▞▞▞ aquapark.io 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker denne kanalen, dette er fantastisk
The rollercoaster Il Tempo Extra Gigante at Hunderfossen Adventure Park in Lillehammer, Norway. Hunderfossen Adventure Park in ... Bø Sommarland Waterpark.
tids fordrive
Kjære VooDoo: Jeg vil gjerne informere deg om dette spillet du har laget. Selve spillet er ok, men som med alle spill er det mange problemer. For det første tvinger spillet til hver gang du prøver å starte på nytt. Jeg prøvde alt fra å slå av WiFi til å installere på nytt. For det andre er det ganske klart og tydelig at de andre "spillerne" er roboter (som med alle spillene dine). Jeg er veldig skuffet. Jeg prøver ikke å være kritisk, men jeg foreslår at du lukker dette spillet og jobber med det.
aquapark.io. 8.5. PK XD. 7.5. Загрузка комментария. Оставьте первый комментарий. APKPure для Android · Загрузчик APK (региононезависимый).
Trenger forbedring, bør beholde ekte spillere enn roboter
Dette spillet er fullt av tillegg, og jeg vet ikke hva skaperen tenkte fordi han er en så idiot. Selve spillet er greit, men det er for mye tilføyelse.
Playerunknown's Battlegrounds (PUBG): Spill nå på Android og iOS ... Aquapark.io - også å finne i topp 5 - går i denne retningen.
Dette er et fint spill å spille, har ikke mange tillegg og lærer også (kanskje) barn å svømme og være modige. Jeg anbefaler deg å gjøre det!
Annonsesimulator. Spillet er offline, men det trenger nettverkstilkobling for å vise annonser...
Virker ikke å laste det ned!!!
Jeg likte dette spillet, men det var irriterende at det var tydelig at de andre spillerne bare var gutter. Jeg ville hatt mer glede hvis de var ekte spillere. Jeg måtte også avinstallere appen og deretter installere på nytt fordi den frøs og jeg ventet en hel time, men den kom ikke på igjen. Det hadde jeg aldri opplevd før da. Totalt sett var spillet morsomt, men jeg ville gitt det tre stjerner på grunn av disse problemene. Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke har flere farger for startavatarene
Denne appen er god som en idé, men den er forferdelig produsert. Jeg kan ikke se en video for å få nye skins eller gjenopplive, og de andre spillerne er åpenbart alle roboter, siden de ikke jager etter meg, prøver ikke å drepe meg, har rare navn (pappa, mamma, AK -47, USA) og vil teleportere bak meg rett etter et hopp. Ødela opplevelsen for meg, ærlig talt.
Wormate.io. Wormate.io. 24,610 x spilt Multiplayer. SuperSnake.io Online ... Worm.is Online. 15,942 x spilt Multiplayer. AquaPark.io Online
Jeg elsker det 😍😍😍😍:-)
jun
Download Coop medlem APK for Windows 10/8/7 APK.
Elsker dette spillet har spilt i mange år og 17 nå, og jeg elsker det fortsatt så utrolig!
Jeg elsker dette spillet, det har annonser, men det er veldig gøy at du bør laste det ned
Annonsen som fikk meg til å prøve den var: "Etter 23 forsøk har jeg fortsatt ikke nådd havet". Og se og se, målet er å treffe et basseng, ikke havet, fordi jeg traff havet på første forsøk. Ellers er racing mot andre spillere eller avatarer ganske morsomt, men det blir raskt gammelt.
Last ned gratis aquapark.io for Android. Se skjermbilder, les brukeranmeldelser og sammenlign rangeringer. aquapark.io - Gratis app fra utvikler VOODOO.
aquapark.io ஆக்ஷன் fpyi
dritt kult
Skjermen på den er for vinglete, og jeg kan ikke spille, og jeg faller stadig i vannet, og det er tillegg midt i spillet
Det er faktisk morsomt, men annonsene for mye søppel kaster bort tid på annonser
PC, ANDROID, IOS ... Gratis generatorer, jukser og hacks AQUAPARK.IO. AQUAPARK.IO er full av overraskelser for deg, og sannheten er at det ville gjøre
aquapark.io Aksyon cgt
aquapark.io Action jupd
Dette spillet er bra. Men problemet er at ∆ skjermen sitter fast forresten ∆ ADS vises på skjermen mens du hopper inn i bassenget. Takk skal du ha.
For mye annonser, og spillet gjør det aktivt så det er vanskelig, ved å få de andre "menneskene" til å spawne rett bak deg, selv om de aldri kom dit.
Android-Applikasjon aquapark.io Utviklet Av VOODOO Er Oppført Under Kategori Action. Den Nåværende Versjonen Er 4.5.4 Utgitt 2021-12-15.
Ja, mange tilføyelser, men et bra spill jeg har hatt o lag
Anmeldelsene ser bra ut, men når jeg leser noen av personvernreglene må du godta, slettet jeg dem umiddelbart igjen. De kan bokstavelig talt se nesten alt du gjør på telefonen din...
Denne appen er DEN BESTE, men.....den er litt feil, men jeg har det bra med det fordi du bare venter på en annonse slik at den kan lastes inn på nytt. Om ANNONSEN NOEN ER VIRKELIG IRRORERENDE OG SIER AT ANNONSEN ALLTID ER DER, MEN DET JEG MÅ SI TIL DE VIRKELIG IRREGENDE MENNESKENE ER "DET ER IKKE APPENS FEIL DER ER DIN FEIL FOR Å IKKE VÆRE TÅLANDIG TIL NOG 20 TIL Å SECONDS. ... den eneste grunnen til at det er annonser er fordi hvis du ikke hadde annonser, så måtte du BETALE" SÅ very *friendly* person DU HATERE!🤐😡 BTW JEG ❤ELSKER DENNE APPEN.
Vanligvis kan det spilles offline nå, det trenger WiFi for å spille og annonsene det er så irriterende
Jeg ga denne 3 av 5 fordi den har mange annonser, men annonsene er ganske kule
Jeg spiller og spiller men det går bare til 3 level og så repeterer det til 1 level så det er kjedelig at det ikke går lenger.
Monster
Litt mye reklame
Dude Theft Wars Offline & Online Multiplayer Games แอ็กชัน dbge
For mange annonser lol
Folk som får dette spillet vet bare at det er så mange tilføyelser at det bare er så uakseptabelt
aquapark.io 4.2.9 MOD Unlimited Gold / No ADS - APK Home